حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی!
سرخط خبرها

بیژن طاهری: به شایعه جادوگری در استقلال می‌خندیم| می‌خواهند ما را متوقف کنند

  • کد خبر: ۱۰۱۶۶۸
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
  • ۱
بیژن طاهری: به شایعه جادوگری در استقلال می‌خندیم| می‌خواهند ما را متوقف کنند
بعد از پیروزی استقلال مقابل گل گهر حاشیه‌هایی درباره استفاده برخی عوامل این باشگاه از جادوگر مطرح شده که این ماجرا واکنش بیژن طاهری را به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال اکنون در صدر جدول است و به لحاظ آماری اوضاع بسیار ایده‌آلی دارد. بهترین خط حمله (گرچه به لطف حکم کمیته انضباطی علیه گل‌گهر است)، بهترین خط دفاع، بیشترین کلین‌شیت، بدون باخت و آماری قابل توجه در تعداد برد، حاصل کار مجیدی و شاگردانش در فصل جاری است.

آنچه استقلال را در موقعیت کنونی قرار داده، شاید حاصل یک فوتبال جذاب و آن‌چنان ایده‌آل نباشد، اما نتیجه تیزهوشی مهاجمان و استحکام قابل توجه در خط دفاعی است؛ ضمن اینکه نباید از تفکرات فرهاد مجیدی نیز غافل بود. سرمربی استقلال که فصل به فصل با‌تجربه‌تر شده، در همین بازی با گل‌گهر تعویض‌های بسیار اثرگذاری داشت که در تغییر نتیجه کارگر افتاد.
پیش‌تر نیز مجیدی با این سیاق برد‌هایی را به چنگ آورده بود که این نشان می‌دهد سرمربی آبی‌ها در بازیخوانی نیز به با تجربگی رسیده و تیم بزرگی همچون استقلال با حجم عظیمی از انتظارات می‌تواند در این برهه به او تکیه کند.
با این کارنامه قابل دفاع، بعد از بازی با گل‌گهر سیرجان، اما شایعاتی پیرامون استقلال را فرا گرفته که بسیار شگفت‌انگیز است. برخی رسانه‌های منتسب به باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب خبر‌هایی درباره ارتباط باشگاه استقلال با جادوگر را منتشر کرده‌اند. اخباری که واکنش رسانه‌های نزدیک به استقلال را به دنبال داشته است. در عین حال برخی اخبار حاکی از کشاندن پای مجیدی به چالش حضور جادوگر در اطراف استقلال دلالت دارد. گفته شده عده‌ای قصد دارند از سرمربی استقلال در نشست‌های خبری آتی پیرامون این موضوع سؤال بپرسند تا مجیدی نیز وارد این بازی شود، عجیب نیست؟!
قطعاً اگر مجیدی هر پاسخی به این سؤال بدهد مورد توجه قرار می‌گیرد و آرام، آرام این ماجرا بزرگ می‌شود و برای استقلال مشکلاتی را به بار خواهد آورد. البته باید توجه داشت که سرمربی استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان اجازه حضور کنار زمین را ندارد و از این بازی محروم است و آن‌ها که قصد وارد کردن مجیدی به این چالش را دارند احتمالاً به سراغ نشست قبل از دربی خواهند رفت. با این حال واکنش‌های سریع از سوی استقلالی‌ها ادامه‌دار شدن این ماجرا را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد و بعید است که پروژه انداختن استقلال از صدر جدول با این حربه جواب بدهد.
بیژن طاهری، سرپرست فعال باشگاه استقلال روز گذشته صحبت‌هایی خودمانی با ایران ورزشی داشت. در لا‌به‌لای صحبت‌ها خبرنگار ایران ورزشی پیرامون این موضوع با طاهری حرف‌هایی زد که سرپرست استقلال با خنده‌ای معنی‌دار پاسخ این ماجرا را داد: «این سبک حاشیه‌سازی دیگر کهنه و قدیمی شده است. سال‌های سال است که چنین خبر‌هایی را دور و بر تیم‌هایی که نتیجه می‌گیرند می‌بینیم. الان هم استقلال در صدر جدول جایگاه خوبی دارد و در آستانه رسیدن به جام قهرمانی است که برخی می‌خواهند با این ترفند ذهن ما را به هم بریزند. واقعاً خنده‌دار و مضحک است. آن هم در عصر تکنولوژی. واقعاً استقلال نیاز به این کار‌ها ندارد و این افراد که حاشیه درست می‌کنند، تیرشان به سنگ خواهد خورد. این شایعات ما را قوی‌تر می‌کند. تردید نکنید.»
سرپرست استقلال تأکید دارد که فضای فکری این تیم هرگز تحت‌الشعاع این مسائل قرار نگیرد. او به بازی با صنعت نفت آبادان اشاره دارد تا مشخص شود همه عوامل در باشگاه استقلال عزم خود را برای موفقیت در بازی‌های باقی مانده جزم کرده‌اند: «ما حتی به بازی آینده در جام حذفی مقابل نساجی هم فکر نمی‌کنیم. الان همه تمرکز ما روی بازی با صنعت نفت آبادان است. بعد از آن هم درباره بازی با پرسپولیس فکر‌های‌مان را روی هم می‌گذاریم. بازی به بازی پیش می‌رویم و اجازه نمی‌دهیم حاشیه‌ای به تیم رسوخ کند.»

فرهاد مجیدی: مثل علی دایی باشید، همه به شما احترام بگذارند
فرهاد مجیدی روز گذشته در آکادمی فوتبال بهزاد غلامپور حاضر شد و حرف‌هایی برای نوجوانان حاضر در این آکادمی زد که بسیار جالب بود. مجیدی که زیر باران در کنار نوجوان‌ها حاضر شده بود به شاگردان غلامپور گفت: «اینکه در استقلال بازی می‌کنید یا پرسپولیس به نظر من اهمیتی ندارد. مهم این است که قبل از فوتبالیست بودن انسان خوبی باشید. همین آقای غلامپور که کنار شما است را همه دوست دارند، چون انسان باشخصیتی است. فوتبالیست باید به اخلاق اهمیت بدهد. علی دایی را هم استقلالی‌ها دوست دارند و هم پرسپولیسی‌ها، چون او آدم خوبی است. از شما می‌خواهم به پدر و مادر خود احترام بگذارید.» مجیدی در این دیدار سرپایی چند بار این جمله را که اول به پدر و مادر خود احترام بگذارید به نوجوان‌های فوتبالیست توصیه کرد و در نهایت از بازیکنان حاضر در آکادمی بهزاد غلامپور خواست به انجام تمرینات خود مشغول شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
0
خداییش از کدوم بازی خوانی حرف میزنی . باعث خجالت بود رفتارهای فرهاد و فرزاد مجیدی .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->